Archive for Listopad 19th, 2014

Dla zdecydowanej większości dziennikarzy sportowych zupełnie oczywistym faktem jest, że sporty motorowe uzyskały dzisiaj nie mniejsze znaczenie na rynku sportów, niż wszystkie inne dyscypliny. De facto samo jeżdżenie w formule pierwszej jest równie opłacalne, co granie zawodowo w golfa czy koszykówkę na najwyższym poziomie. Sponsorzy inwestujący rok rocznie w różne klasy wyścigowe robią wszystko, aby nie tylko płacić coraz większe kontrakty własnym kierowcom, ale żeby osiągnięcia technologiczne opracowane przez inżynierów pracujących przy nowych modelach samochodów mogły być wykorzystane także przy całkiem komercyjnych produktach oferowanych zwykłym klientom. Bardzo często marka doskonale znana z wyścigowych torów jest również doskonale znana ze świetnych wyników na rynku masowym. W ten sposób zarabiając na sprzedaży aut dla całych rodzin czy limuzyn dla biznesmenów przemysł motoryzacyjny może wydawać dużo więcej na różnego rodzaju marketing i promowanie przez sport a jednocześnie tworzenie szalenie przydatnych rozwiązań technologicznych.